barcelona shirt Barcelona Arsenal coach inspireerde me

Tuchel: rustig cel beleid behoeften naar Barcelona Arsenal coach inspireerde me
Hoewel de midweek Duitse beker uitgesteld real madrid shop vanwege zware sneeuwval, maar Dortmund duivel ras nog steeds voortduurt. Weekend en Leverkusen competitie volgende week in de Champions League knock-out fase met Benfica en Hertha Berlijn volgend weekend met de competitie voor een groot deel bepalend voor de Hornets dit seizoen trend.

Op dit kritieke moment, Dortmund binnenin zijn er enkele negatieve nieuws. Zoals abnormale cel beleid opknoping strijd kaart, zoals coach Tuchel meest waarschijnlijk aan het einde van het seizoen was Arsenal of Barcelona gepocheerd. Geconfronteerd met deze geruchten, Tuchel tegen Bayer Leverkusen in de pre-match persconferentie, hebben iets te zeggen.

Voor cel beleid, Tuchel denk dat hij nog steeds een belangrijk team, maar nu het meest nodig is rustig en rust, "Hij moet rustig, laat je kalmeren. Hij moet rusten, begrip en steun voor de beste behandeling kost tijd. achter hem terug, hij blijft een belangrijk in dit team. "

Voor de volgende duivel ras, zelfs het missen belangrijke spelers Tuchel vertegenwoordigt een dergelijk rooster beleid, het team nog steeds de juiste houding om te gaan met, "we meer tijd om te trainen nodig om zichzelf te laden mijn team nu geweldige prestaties, hun energie en vaardigheden zijn uitstekend, hun houding ten opzichte van training is zeer goed. we willen een goede staat te verzekeren, en vervolgens omgaan met onze planning. "

Deze week in Barcelona coach Enrique Barcelona coach niet langer voetbal tenue bevestigen het einde van het seizoen, terwijl de Spaanse media ook Dortmund coach Tuchel contact met Barcelona, ​​in de huidige ronde van de Bundesliga met Bayer Leverkusen voor Dott conferentie, Tuchel sprak met Barcelona en Arsenal geruchten.

Voor de ogen van de buitenwereld naar de volgende coach barcelona shirt van Arsenal en Barcelona favorieten geworden om Tuchel zei hij: "Ik zou liever hopen dat ze niet zo" hot. "Zij (Wenger en Enrique), zowel in Europa's grootste team coach, dus ik had geen recht om een ​​dergelijke speculatie geen commentaar te voelen. ik denk dat Barcelona en Arsenal, Ajax of daar, hun stijl van spelen is zeer aantrekkelijk, ze zijn aanval-minded. niet alleen het nastreven van de resultaten van de concurrentie, maar ook spelen goed voetbal. "

Tuchel denk dat Wenger en Enrique zijn geweldig coaches, coach geven hun eigen inspiratie, "Als buitenstaander kan ik Enrique en Wenger zei dat ik niet over de persoonlijke aspecten van beiden weten. maar zonder twijfel ze zijn geweldig coaches, ze hebben een unieke aanpak van de opleiding, dan kun je spelers loslaten offensief talent. dat is voor mij een goede stimulans en inspiratie voor mij om beter te worden elke dag, en de impact op mijn team. "
Everton zal worden voldaan Tottenham in de Premier League in het weekend, in de pre-match persconferentie, coach Koeman Everton Manchester United ster Wayne Rooney weigerde te praten over de toekomst, zei hij over Rooney, hij heeft in het openbaar besproken te vaak.

Coleman zei: "Ik weet niet meer over Rooney nieuws Ik heb al
ronaldo shirts

veel vragen over Rooney antwoordde praten, en hij is nog steeds

barcelona shirt
Manchester United-spelers, we zullen afwachten wat er gaat gebeuren in de toekomst .."

Op hetzelfde moment in het interview, Coleman ook gesproken over het onderwerp van Enrique Barcelona coach, zal deze coach bevestigen dat volgend seizoen niet meer verder te coachen Barcelona, ​​maar ook het nieuws dat Coleman is één van de opvolger Enrique's.

Wanneer we spreken over dergelijke geruchten, Coleman zei dat hij zou zich richten op Everton zaken, zei hij :. "Natuurlijk, zal ik gewoon concentreren op mijn mond om dat te zeggen van Everton en Barcelona zijn uiteraard verwante woorden veel meer dan ik zal niet praten over Barcelona. "

Coleman sprak ook over het weekend competitie rivalen Tottenham, zei hij dat hij zal vragen Rinpoche Tarantino is bereid om naar Barcelona coach, zei hij :. "Ik denk dat Rinpoche Tarantino is een geweldig team coachte hij had een geweldige tijd, zondag ontmoet toen ik hem zou vragen of hij wilde coachen Barcelona. "
Dus, als je een voetbalfan, zoals de vertegenwoordiger van uw loyaliteit aan een bepaald team, dan kun je investeren in een kopie van de T-shirts zijn goedkoop goed. Voor meer informatie over de T-shirts, kunt u terecht op:http://www.mooistevoetbalshirts.com/

b
图片.png 401B
Sign In or Register to comment.